tirsdag 13. november 2012

Kjempe stolt...

-over min nye selvkomponerte kjøkkenløsning...
Det ble faktisk skikkelig fint...
-og jammen er jeg glad jeg tok den turen til Ikea sist lørdag... 

  Her får jeg sikkert plass til det meste...
-forresten er det to hyller over her også.... 
De er litt i høyeste laget for meg så der kan jeg bare sette ting jeg sjelden bruker...
-eller ting bare til pynt... (-det som står oppå der nå skal altså ikke være der)
 Jeg har en smal speil som jeg har lyst å sette opp på veggen over det lange skapet....
-tror det hadde blitt fint der...
Jeg har fyllt litt i skap, skuffer og kurver ikveld... 
-har faktisk tømt og fått på plass...-to kasser og et par tre poser...

Det går fremover... -og det føles jo bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...