lørdag 10. november 2012

Hjemme stemning..

-jeg har det riktig så koselig...-med levende lys og fyr i ovnen...
-det ble ordentlig varmt etter bare et øyeblikk...
Ute er det ruskevær så jeg har ikke flyttet noenting ikveld...
-det går bare ikke å drive å bære ting ut og inn i slikt vær...
 Jeg var ned om huset å hentet noen sekker med flasker som skulle pantes...
-handlet litt... -og tok så en tur oppom Fam. Store Bump...
Jeg fikk overtalt mamma'n til å bli med meg på Ikea imorgen...
Det vil si... -hun kjører og jeg blir med...
-for "feige meg" kjører enda ikke i Bergen...
Jeg håper vi kan være raske og at jeg får tak i det jeg skal ha... 
-har ikke så lyst til å bruke hele dagen der...

Jeg har altså omprioritert enda en gang...

Jeg vil ikke stable mere "på vent" her... 
-det blir bare kaos om jeg ikke får noenting på plass... 
Det står ting i krokene på nesten all ledig gulvplass...
-stabler med kasser og poser jeg ikke får plassert før jeg har hatt den turen til Ikea... 

Komme iorden "hjemme" jobben må jo også gjøres...-før eller senere...
 -siden det regner så veldig kan jeg jo like godt pusle litt med det...
-og ha det trivelig i samme slengen... -eller??

Jeg syns iallfall det er en veldig god idé ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...