torsdag 22. november 2012

Helt utslått...

-av denne forkjølelsen :(
 Ingenting ville hjelpe...-jeg har prøvd det meste av gode råd og idéer: -hostesaft, c-vitaminer, -varm melk med honning, -paracet og -is spising...
Doc halslinser og enda en hostesaft ble testet ikveld... 
-og nå tror jeg nesten at jeg føler meg bittelitt bedre...

Har jo slett ikke tid til å bare ligge her "-å få ingenting gjort" heller... 
-ikke at det har bekymret meg så veldig disse dagene..
Men NÅ (-litt bedre) kjenner jeg på at tiden løper fra meg...
 -og snart er det JUL -og alt sånt annet ekstra en MÅ ha tid til...

Jeg har liksom bare vert her... -i boblen min... -siden mandag morgen....
-bare hostet og hostet... -så musklene som styrer slikt, -nå er helt utslitte...
Har begynt med et spill på mobilen...
-for å få tiden til å gå... -og å vere opptatt så ikke hosten skulle ta meg...
Wordfaud
Min ene tidvis fungerende hjernescelle kjempet seg møysommelig rundt...
-som et riskorn i grøten....-jeg kunne høre den knirket seg gjennom tregheten...
-for å stable bokstaver til ord... -i dette "nesten som kryssord" spillet...

Om noen vil spille mot meg så har jeg brukernavn: sol-lill 
-bare til å sende forespørsel :)

 Jeg har fridag imorgen og skal faktisk ta det rolig da også...
- blibra jeg bare kan til fredag og helgejobbing...
Vurderte legebesøk imorgen, -men nå tror(håper) jeg det ikke blir nødvendig...
-satser på at denne "forkjølelse saken" er på retur...
   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...