tirsdag 13. november 2012

Fantastisk...

-herlig å komme innom døren her hjemme... 
Hodet har nok ikke helt vent seg til det enda...
-og jeg blir liksom litt overrasket og glad hver gang....
Her er varmt... -rent (-bortimot) og fint... -lukter litt nytt (-sikkert sofaen)
Forskrekkelig rotete med all embalasje liggende litt både her og der...
-og mitt monterings prosjekt fremdeles i en del biter.. + verktøy utover gulvet...
Likevell er det så veldig godt å komme hjem...
Jeg overser nok en del av rotet... 
-velger heller å se på denne... -her med nye Thailand putene på plass...
  Historien om pute trekk...
Tredje natten i Thailand (-på Kho Samet) -leide vi en hytte/hus med to leiligheter...
[-det var forresten der jeg møtte den før omtalte frosken]
På sengen der lå noen pynte puter... -som jeg syns var veldig fine...
  Ikke viste jeg at de var så bra på puter i Thailand...
-det ble derfor notert på "ting jeg muligens ville kjøpe listen" -og bilder måtte ta's...
 Jeg durte meg inn til fam Lille Bump og foreviget deres puter også...
Jeg lette siden etter putetrekk hver eneste gang vi var ute å gikk..
-fant heldigvis en stor stabel på et kjøpesenter i Pattaya... -der kjøpte jeg 4 stk...
-der ble det også handlet Thai-silke til gardiner...(-skal sy når jeg får tid...)
Siden lette jeg videre... -og fant 2 til jeg likte i Bangkok (-tror jeg det var)
De hadde store mengder putetrekk med elefanter på... -det ville jo ikke jeg ha..
-ikke ville jeg ha noe med gull i heller... -da ble det disse...

Forresten så tok jeg også bilde av badet i den leiligheten...
-det var ganske kult...
Om noen lurte på hvor frosken kom fra....
-så kom den muligens inn der dette treet vokste ut gjennom taket...
Den satt iallfall oppe på flisekanten i kroken bak skilleveggen...(-inne i dusjen altså)
 -og skremte meg nesten til døde... -da den snudde hodet å kikket på meg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...