tirsdag 6. november 2012

Fantastisk...

-at mine dager boende i "frys ihjel" endelig er over... 
Jeg er innflyttet... (-på lørdag)...
-men langtifra utflyttet :/
Alle store ting kom ganske raskt og greit på plass...
-hadde jo så god hjelp... -hele flokken min stilte opp <3 <3
Sofa og seng ble montert.. -og ting kom på plass...
-så ble det middag hos fam Store Bump...
(-og de kom også med frokost til oss søndag morgen..)
 Jeg er bare stor fornøyd !!!
Jeg har kjørt noen turer for å hente saker... -men enda er det mye igjen...
Idag kom endelig vaskemaskinen ibruk igjen...
-behøvdes stor rensing på den etter at den har stått uvirksom siden i sommer...
Jeg har jo vert på jobb idag... -så det ble ikke gjort mer en det ikveld...
 Tente lys...-og bare sløvet i min nye sofa... -mens timene gikk...
-eller.. jeg laget middag, -flyttet på sengen...-og satte på plass noen hyller.. -også...

Planen var å reise en tur til bysiden imorgen på fridagen.. (jeg behøver noen saker)
-men jeg tror jeg heller skal forsøke å få pakket ned litt mer i huset...
En mnd går jo så fort..-jeg har det litt travelt med å få tømt alt der...
-jo fortere -jo bedre... -egentlig... 
     
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...