mandag 19. november 2012

Denne helgen...

-har jeg ikke fått gjort noe flytting.... 
Jeg har jobbet tilbake for fri flytte helgen... (-lørdag dag og søndag kveld)
-og "Bygdakveld'n" derimellom...
Natt til lørdag ble veldig så søvnløs... 
-bare en time.. -før jeg våknet og ble liggende der uten å kunne sovne igjen...
Da sto jeg likegodt opp og få gjort noen "ting på vent"
-utpakking av yttertøy og sko, baderomsaker og litt rydding i alt rotet...
Søndags morgen og formiddag tok jeg så igjen litt veldig tiltrengt søvn..
-før jobbekvelden....
Det har forresten regnet, regnet og regnet... -hele helgen...
-komplett umulig å komme seg tørrskodd gjennom arbeidsdagen...
 Det har nok ikke vert så veldig bra for den så smått påbegynte influensa følelsen...
Idag våknet jeg grisetidlig og følte meg skikkelig SYK... 
"EKKEL HOSTE"
 -kan ikke ligge, da hostes nesten lungene ut..-iallfall mageinnholdet :/
-med hodepine og trykk i hele hodet... -føler meg frostig og "uggen" også...
Det er altså lite festlig idag ...

Nå har jeg fått hostesaft.. -inntatt piller... -og har bare så lyst å sove...
-får nok forsøke å rigge meg til med dynen i sittende stilling...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...