mandag 12. november 2012

Bumpe helgen...

-var travle greier...
-jeg var rimelig utslitt da de ble hentet...
Jeg tror jeg må vente litt før jeg har alle tre igjen...
-siden det ble en del stress med sovingen... -og forsåvidt når de var våkne også...
Jeg hadde nok for mye "forbudt å røre" saker utover alle steder her også...
-som verktøy og andre farligheter for småbarn...
Ble altså mer stress en kos denne gangen...-og det er jo ikke noe gøy...
-men vi har da kost oss også...
Her hjelper Bumpene med hylle bygging...
 Det var veldig greit... -så hadde jeg dem under kontroll den stunden ;)
-og de syns jo dette var storveis...
Dette er forresten litt av Ikea handlingen... -skal bli en kjøkken løsning liksom...
-når jeg får montert ferdig...

Her er mer av utbyttet fra lørdagens handletur...
 6 puter (-jeg stor handlet jo putetrekk i Thailand) 
2 saueskinn til slagbenken...-de var så fin farge på at jeg bare måtte...
Baderoms matter... -badet er stort her, så det ble disse tre runde...
-jeg kjøpte hånduker i disse fargene også... (-de er til vask)
Hehe... -det er popkorn smuler utover hele leiligheten her... 
-jeg var å hentet støvsugeren igår kveld, så støvsuging står på "før jobb" programmet..

Dette var enda ett av + kjøpene... (-som ikke sto på handlelisten)
+ denne.. -som "helt sant" er førte og eneste lampen jeg eier...
-jeg liker ikke lampelys..-men store Bumpen er litt mørkeredd så lampe ble det...
 + disse boksene i filt... -bare for å få mer av den fargen inn på badet...
Usj...-det høres litt dumt ut å kjøpe saker jeg egentlig ikke behøver...
-bare for å få ting til å harmonere...-men jeg ER SÆR... -og dette er gøy :)
Jeg liker kjempegodt prosessen med å innrede/dekorere og få det "fint eller koselig"
[-altså...-slik at det blir hjemme for meg... -og harmonerer enligt mitt hode]

Programmet for dagen er: -opprydding og videre montering...-så kveldsvakt...
-bilen min er på service så jeg blir hentet og kjørt til jobb...
Jeg er fremdeles litt uggen og sliten... -jeg sjekket meg forresten hos lege fredag...
-siden jeg fremdeles har en del plager med Moskito bittene mine...
Allergi tabletter anbefalte hun... -så nå prøver jeg det en stund...

  Ønsker alle en flott ny uke... 
-min blir etter planen ganske full stappet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...