torsdag 8. november 2012

Ble en pause...

-mer eller mindre frivillig...  -i flyttestyret...
-tiden har bare ikke strukket til de to siste dagene...
Formen har ikke vert så samarbeidsvillig heller... 
-jeg lurer på om det er nå jeg bør få panikk...-eller om det går bra likevell...
Jeg blir så stresset når jeg ikke har oversikt... -over tiden og jobben som skal gjøres...
-idag har jeg derfor skrevet månedsoversikt for resten av november...
Har fått med alle jobbedager -og kvelder/helger + det andre som var planlagt fra før...
-da er det jo litt lettere å se hvor tiden fins til å få ting gjort...
Jeg fant ut at jeg har 4 fridager igjen denne mnd... -resten skal jobbes (-på jobb) 
-10,-11,-16 og -22 er altså fri fra jobb...
Den ordningen med 2 dager permisjon for flytting (-jeg har aldri søkt om det før)
-var vist utgått i 2006 -eller noe sånt... 
 
Det er jobb ikveld... -og dagvakt imorgen... 
- får jeg begynne på igjen med resten etterpå... (-være effektiv også muligens)
Jeg kommer helt sikkert imål tilslutt... -unngå stresset så går alt så mye bedre :)

Ønsker alle en flott torsdag... 
-jeg er glad for at himlen er blå... -og solen skinner litt igjen...
Det regner ikke :) -det er jo virkelig noe å glede seg over...
-spesielt etter den "sure og blåsete" gårsdagen...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...