torsdag 15. november 2012

Bedre dag...

-enda den startet på nøyaktig samme måte som gårsdagen...
 Jeg forsov meg altså igjen... 
[-skulle ønske at jeg kunne våkne om morgenen som normale folk..]
[-og sove om natten som folk flest også gjør...]
Etter jobb hentet jeg Store Bumpen i barnehagen og så spiste jeg middag hos dem :)
-kjørte innom huset på hjemvei og plukket med meg enda flere saker...
Tømte et kjøkkenskap, -nå er det bare ett par skap igjen på kjøkkenet...
Badet er ferdig, det er de to stuene jeg brukte også...
-soverommet er også ganske ferdig...

Ikveld tar jeg derfor en "Slapp off" kveld...
 -det ser jo ut til at jeg kan klare å bli ferdig utflyttet til rett tid...
Det er vel 15 dager igjen...-og jeg har fri i morgen :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...