fredag 5. oktober 2012

Fin høst dag...

-ser antydning til blå himmel og ørlite sol... -ingen regn skyer i sikte :)
Det føles bra...-før jobbekvelden... 
(-det er faktisk litt trasig å gå halv-våt og kald en hel vakt...)
Jeg har da ikke vert ute enda... -men det er nok ikke noe varme å skryte av...

"Det meste" -gjør faktisk ingenting...lenger... 
-plagene med å stadig fryse... -dårlig/ekkelt vann, lekk brønn...
-og ellers alt "bo her" medfører... -av "ikke så bra"...
Alt det er jo snart historie... -og jeg er så veldig "veldig" glad for det :)
-det kan nok ikke kalles bo'ing lenger heller her for øyeblikket...
Jeg har så smått begynt med opprydding og forbereding til flytt...
-veldig "smått" enda... 
 Jeg skal jo ikke flytte så langt... 
Bor nå i det hvite gamle, med rød løe og blått nabohus...ca. midt i bildet her... 
-flytter til huset der solen skinner mest på bildet her (-rett under himmlen...liksom )
Det skal pakkes til ferie turen også, -det har jeg enda ikke begynt med...
 -ikke vet jeg hva jeg skal ha med meg heller...
Så lite som mulig... -og alt det jeg må ha og behøver... -er planen...
-så kanskje "min vane tro" litt slikt unødvendig som kan vere kjekt å ha... 

Men nå er tiden brukt opp, det er snart klart for jobbekveld...
-min siste vakt før "UT PÅ TUR" -opplev Thailand :)

Ønsker alle en fin fredag.. 
-alle kolega'er en flott fest ikveld... -og God Helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...