mandag 24. september 2012

Søndag...


 -nydelig dag... 
-hele helgen har vert flott.. -helt uten regn...
Jeg har jo "frest" rundt i jobbebilen mye av tiden... 
-men solskinns dager gjør godt uansett...
Etter jobb idag ble det litt hyggelig "Bumpe"-tid... 
 Den Lille Bumpen skal jo snart reise til Thailand og besøke familien sin der...
-ville derfor komme å leke litt med fetteren og kusinen sin idag...
Jeg fikk da ikke Lotto millionene denne helgen heller...
-men jeg rykket nok et steg nærmere i køen...-sikkert :)
Bumpene mine gjør meg gladere en millioner kunne gjort...
-Jeg føler meg så utrolig heldig.... 
Bare se hvor flotte de er... 
Store Bumpen <3
Lille Bumpen <3
 Lille Frk. Bumpen <3

Det er fantastisk og utrolig å bli møtt med en slik respons som jeg får fra disse tre...
Jupp... -jeg er vanvittig heldig... -det er helt sikkert :)
Nå er det natte tid for meg...-har jo dagvakt imorgen også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...