lørdag 15. september 2012

Neste dag...

 -uten at jeg har lagt merke til at kvelden har forsvunnet... 

Blitt grundig lurt av "tidstyven" enda en gang...

Jeg har faktisk bare sittet her og gjort ingenting...
-fyrte i lys, -og ovnen...
Bladd gjennom "Vakkre Hjem og Interiør" som kom i posten...
-tema: Baderom denne gangen... 
Usj.. -det er så ikke bra for humøret mitt...
Spilt litt spill og surfet på nett... 
-været i Thailand for eks... (-det regner der også) 
Bilder (funnet på nett) fra oktober 2011
 Jeg gleder meg mer og mer, -og forbereder litt til turen...
-vert å tatt vaksiner idag (3 stk) 
Greit å ha alt iorden med det.... 
-der fins sikkert skumle og (for meg)ukjente dyr... -som kan bite...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...