mandag 10. september 2012

Liker ikke....

-tanken på å bli borte fra Internett og blogg i 16 dager...
Er litt dumt når jeg faktisk skal reise på denne Thailand's turen...
-og sikkert opplever noe uvanlig eller spennende...
Det hadde muligens vert noe verdt å skrive om... til en forveksling...
-jeg sitter jo oftest her å skriver om ingenting... (-av interesse for andre en meg..)

Jeg er jo også litt internett avhengig...
-føler meg litt "lost" uten min daglige pålogging på nett...
Som om jeg "sikkert" går glipp av noe.... (-jeg vet ikke hva egentlig..??) 

Tenker også på...
- at jeg jo skal reise fra noen som er viktige for meg...
-da føles 16 dager uten kontakt (- og nesten på andre siden av verden) veldig lenge...
Det er jo mulig de har lyst til å vite litt om hvordan jeg har det... -ute på tur...
[Jeg ville jo aller helst hatt med meg hele flokken min]
  
Har vert (-og er) inne på tanken om å skifte mobil telefon...
-det er jo så vanlig med disse moderne sakene som brukes mer på nett en som tlf...
Man oppdaterer på facebook og får både mail og meldinger...
(-jeg er fremdeles håpløst gammeldags og bruker mobilen som mobil..)
-dette er altså totalt ukjent område for meg... 
[-mulig jeg likevell skulle hatt en slik en... -før turen]

Usikker på hvilke merke som er bra eller best... -og bruk'en (lite teknisk som jeg er)... -gjør det vanskelig å bestemme noe som helst...
Det er ikke noen ide å skaffe seg saker en ikke kan bruke...-eller har bruk for...
-jeg har kanskje slett ikke bruk for.... -sånn til vanlig...

Det hele bunner i min lille "følelse" av å skulle vere borte fra verden...

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...