tirsdag 11. september 2012

Ligger her...

-føler meg ganske utslått...
Kjeder meg ordentlig gjør jeg også :-(
Sukk....
Jeg har ikke tålmodighet til å bare ligge slik...
-orker ikke lese (har hodepine) -orker ikke spise...
(hadde nok vert helt bortkastet, uansett)
Jeg klarte å sove en times tid... -men var heller verre etterpå...
Føles verre iallfall...
Uuææ... -så forbasket sørgelig å ligge her å syns synd på seg selv....
Akkurat nå kunne jeg faktisk ha lyst til å gå på ''Loddo'' -eller gå på trening (spinning) eller noe sånnt...

Sånne ide'er har jeg da ALDRIG ellers...

Forresten så fungerer denne mobil bloggingen helt ypperlig....
-med min gamle telefon :-)
Så ingen nyanskaffelser er nødvendig...
-det er litt kjekt... -dyre er de jo....

Men nå....-må jeg nok finne noe drikke og et par paracet...
-kanskje jeg sovner igjen...

Ps: jeg har ikke retteprogram på mobil bloggen...altså...-jeg har dyseleksi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...