onsdag 5. september 2012

Godt med alt...

-som er gjort... -forberedt eller avsluttet....
Jeg var en tur til Bergen igår...
-tilbake til Revmatologen for å få svar på alle prøver hun tok i juni...
 Prøvene viste ingenting... -var helt fine alle sammen...
-og det er jo igrunnen bra... -jeg er jo også blitt ganske så bra...
Har ingen verk for øyeblikket og jeg fungerer relativt greit (-i øvrig også)...
-vist har jeg hatt noen "mage anfall" innimellom....
Noen "død-trøtt" eller "overload" tilfeller også... 
-men de har vert overkommelige, -jeg har klart å hente meg inn igjen relativt raskt...
Jeg har faktisk litt ENERGI 
(-skjelden vare... -men veldig velkommen...)

Jeg ble ikke avsluttet som pasient hos Revmatologen... 
-hun ville ikke slippe meg helt enda..-noe er jo galt... (-eller var galt) 
-hun ville altså vente å se hvordan det går med meg over vinteren...
JEG er BARE GLAD for hver dag jeg føler meg frisk...-og alt er normalt...

Det har vert en del saker på programmet etter ferien...
-jeg har jobbet jevnt og trutt, -vi har hatt skole/kurset en gang pr. uke...
-nå er det heldigvis bare to ganger til det hele er ferdig...JUHUUU :)) 
Livet har som vanlig hatt sine MÅ og SKAL -og en del tenke på saker...
Så privat er som normalt... -altså fult av løse tråder overalt...
-der finnes iallfall ikke grunnen til at jeg har blitt bedre...

Jeg gruer meg litt til kaldere dager...
-de er her nå... -ordentlige høst stormer og regn i mengder....
 Det er blitt ganske kjølig i huset her... -men ikke iskaldt helt enda...
-og jeg har enda en sekk ved på lager :)

Nå er planen å vaske over gulvene her..
-for det er veldig godt med alt som er gjort :))
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...