lørdag 22. september 2012

Glemte...

-jo helt fortelle at bilen min nå er kjørbar igjen...
Det ble litt verre jobb en tenkt... 
(-jeg begynte å få skikkelig dårlig samvittighet i to tiden..)
Jeg er sikkert skyldig barnevakting en god stund fremover for dette...

Desverre har disse diffuse "vondt'ene" mine kommet tilbake igjen nå...
-startet så smått torsdag sist uke...-og har tatt seg opp siden :(
Kulden er årsaken... -tror jeg... 
-og ull pysjen er tatt ibruk igjen for lenge siden...
Jeg har likevell tenkt å avslutte sykmeldingen nå...
-satser på å holde ut frem til Thailand's turen... (-det er bare noen uker til)
Og at varmen der så gjør meg bra igjen...
Ikveld oppdaget jeg "lik føtter" for første gang...
-jeg fikk spørsmål om det fra revmatologen.. -men jeg har liksom ikke sjekket det...
Men da jeg iførte meg ull-munduren nå ikveld...
(-her er "grøsse" kaldt... -jeg må kjøpe mer ved snart...)
-oppdaget jeg at to tær delvis manglet farge (blod) oppå på venstre fot... 
-samme sak med høyre... litt sånn flekkvis vit-gul "død" oppå...
Da så jeg jo etter under foten også... -og der var det verre...
Manglet blod i nesten hele fram foten... (-tråkke puten fremme og tærene)
-det føltes litt numment... (-det gjør det jo når fingrene blir sånn også) 
Nå skal/kan jeg ikke skylde kalde huset her for dette... 
-jeg har jo vert hos Frk. Bumpen... -og der er det varmt...
Jeg hadde på meg sko, -kjørte hjem og gikk rett på badet her og skiftet...
-altså jeg var ute i max ti minutt... -sammelagt... -jeg hadde gode Nike sko på...
Jeg fikk sokkene på i en fart... -så jeg vet egentlig ikke hvor lenge det var slik...
-eller hvor ofte det er slik...-for den del... 
Jeg har sikkert følelsesløse føtter.. -de bare er der liksom...
-ofte iskalde.. -men jeg bruker jo ikke fryse på beina...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...