fredag 17. august 2012

Vin og Medisin...

-jeg begynte dagen som jeg pleier... (-våknet av en tlf..)
Jeg skulle egentlig opp tidlig.. -men tidlig er et vidt begrep for den som sover dårlig..
-så klokka var sikkert minst ti... -og ble tolv/ett før jeg fikk somlet meg ut døren her...
Jeg skulle handle "sjukegott" til Store Bumpen... -som fikk feber og greier...
-alle vet jo at "sjukegott" er den beste medisin... 

På veien til bilen hentet jeg posten...
-og der... -var pakken med høna mi... 
-gjett om jeg var spent da jeg pakket opp kroneis pakken :)))
Jippi, wow og Hipp hurra....-jo...-jeg ble GLAD!!

 Det har seg sånn...-jeg var i Vikinge selskap i vår...-og da fikk bursdagbarnet en høne...
En VinHøne... -håndlaget av Oldemor
-jeg ble skikkelig imponert av den... -og Googlet vinhøner i dagesvis etterpå..
Så har tanken bare gnaget og modnet.. "Kastanjehagen" skulle jo hatt seg en Høne...
-jeg liker jo vin...
Så jeg tok kontakt og spurte om jeg kunne få bestille en høne til min "hage"...
"litt rustikk og med blågrønne nyanser" 
Det var ikke mye til beskrivelse, men en kunstner må få ha sin skapende frihet...
-utrolig nok traff hun perfekt... -og jeg er så stolt av min nye høne :)

Sjekk høna mi :)   -prøver ut ulike poseringer på vinskapet
 Denne var foreløpig best...
Skikkelig "kul"... -sjekk nebbet :)
-og denne :)

Nå sitter den der... -stappfull med vin... 
-blir nok ingen vinsmaking her denne helgen...-jeg skal jobbe imorgen og søndag...
Ikveld låner jeg syke Bumpen...-sove hos Besto avbrekk...
"sjukegott" og ny "Noddy" film...
 Ikke så mye til kar -men sover så godt nå "i sengen min"...

  Ønsker alle en hyggelig helg... -godværsdager og det beste ellers :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...