søndag 12. august 2012

Søndagen...

-er nå blitt 51 minutter gammel...
Det er snart på tide å gå til sengs... -jeg må opp tidlig imorgen (-altså idag)...
Skal være Bumpe passer noen timer på formiddagen...
Idag har vert en bare gjøre ingenting dag...
-det har forresten vert sol og fint hele helgen... veldig godt :)
Jeg har jo egentlig jobbehelg... 
-men det ble bytte med en som ville ha fri neste helg...
Det er jeg jo utrolig glad for... -siden det har vert...-eller er...
Kystsogehelg i Bekkjarvik & Kvalvåg denne helgen...
Var en tur å tittet på livet der igår...
-og forsøkte så vidt igjen idag.... -men da var det jo helt umulig å finne parkering...
Så jeg tenkte at jammen var det godt å ikke være på jobb....
Da er man jo tvungen å kjøre flere ganger frem og tilbake gjennom folkemengden...
-og alle bilene som slett ikke står så praktisk parkert alltid...

Men nå går visst tiden fra meg helt her jeg sitter...
-jeg drøyer og drøyer som vanlig... -alt jeg kan... -er slett ikke søvnig...
Veldig dumt å måtte legge seg da....

De begynner å bli store nå kattungene...


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...