lørdag 4. august 2012

Nå når jeg...

-fikk en slik flott oversikt over sko utvalget mitt...
Lurer jeg på om jeg burde gjøre samme sak med jakker for eks...
-har nemlig en liten mistanke om at det er flere en jeg vet om uti der...

Jeg har litt trøbbel med jakker (også)...
 -spesielt når jeg jeg skal ha nye...
Har ordentlig beslutnings angst og blir ikke fornøyd liksom...
 -kjøpte jo tre vinter jakker (på salg) denne vinteren...
(-den ene er faktisk ikke kom't ut av posen enda)
Og så vandrer jeg rundt i en "adoptiv" fleese jakke...
-jeg lånte den for tre år siden og nå er den blitt sørgelig utslitt...

Jeg har en ullkåpe som ikke passer så bra...
-en skinn jakke som ikke passer...
-en svær rød dynejakke...-som slett ikke passer (-et av mine vinter kjøp) 
-en bitteliten "plast" (skinn imitasjon) jakke (-altså kort på alle kanter)
-enda en skinn imitasjon jakke som passer litt bedre..(men den liker jeg ikke lenger)
-en grønn dunjakke (siste vinter kjøpet) -den gleder jeg meg til å bruke igjen...
-en regnjakke fins også... turkis helt grei sak...(-men regnjakker knirker)
En bomull's jakke jeg fant igjen nå for en stund siden...
-den har vert vårens jakke... -den er blitt nokså moden for utskifting nå...
 
Jeg tror også jeg har en skall jakke med sånn dykkerdrakt jakke inni...
-en megadyr sportsbutikk sak, -et veldig impulskjøp som jeg bare har brukt en gang...
(-den er litt sånn grise rosa på farge...grøss, jeg aner ikke hva jeg tenkte på da..)

Om jeg nå leter gjennom alt som henger der ute i gangen... 
-er det mulig at jeg bedømmer det hele litt anerledes en jeg nå gjør...
Oversikt er jo veldig greit... -og ha litt orden i sakene også...
Det behøver jo ikke henge gangen full av klær jeg verken liker eller bruker...

Jeg får se om det blir noe av "den planen" en av dagene...
-da skal jeg spare dere for bilder av jakkene altså...

Jeg har forøvrig hatt en koselig fredag...
Var på "Pizzabakeriet" for aller første gang...
-så en tur til Bekkjarvik for å se på alle båtene og spise softis :) 
Har fått med meg noen "kjeder meg" timer også... (sikkert derfor alle jakke grublerier)

Her er en link som viser hvor vakkert det er her "Ut mot Hav"
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...