torsdag 23. august 2012

Håplåst...

-å få sove når en skal, bør og egentlig MÅ...
Det er såååå irriterende :(
Jeg har lagt meg klokken 23 to kvelder på rad...
-har vert bortimot svimeferdig ved den tiden...-og jeg skal opp 06.15...
Igår natt sovnet jeg ganske greit... -enda det tordnet litt da jeg la meg...
Så ble det litt mer en litt torden... (rundt midnatt)
-det buldret og braket og lynte noe aldeles forskrekkelig...
-til og med jeg som ikke er særlig redd for torden lenger... -ble litt skeptisk....
Det var så nært her at jeg ble liksom liggende stiv som en pinne...
 -og bare vente på neste brak... -og flere brak kom jo... -både titt og ofte....
Det varte lenge...-veldig lenge.... siden jeg ikke våget å røre meg...
(-liggende like innenfor åpent vindu...-med blondegardiner...)
-sjekket jeg aldri klokken...
Så ble det plutselig stille... -og jeg ble så forskrekkelig varm....
-jeg ventet og ventet....-jeg må ha sovnet ventende slik på neste lyn og torden...

Det var ikke mye liv å oppspore hos meg da klokka ringte 06.15...
-så det ble en av de verre "trøtt og sliten" dagene...

Jeg var da legge klar klokka 23 ikveld også...
-det blinket og rumlet på himmelen, men ikke så skummelt nære....
Jeg sovnet greit igjen... (det tar max 5 minutt å sovne når jeg er sove klar)
-hvorfor jeg bråvåknet igjen klokken halv ett aner jeg ikke...
ALT VAR BARE STILLE!
 Oæææ -så stille!!   Det regner ikke engang!!
 Jeg hadde igrunnen bruk for 7 timer søvn... -jeg var helt sikkert SÅ trøtt...
-men her sitter jeg altså :/ -det går jo slett ikke å sovne igjen...

Altså er det en risk for en ny "trøtt og sliten" dag...
-jeg har jobb, "skole" (altså kurset mitt) fra halv to til halv fire...
-og så starter klubben opp igjen etter en lang vår/sommer ferie...
  -7 timer hadde vert Ok... 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...