fredag 3. august 2012

Falt for....

-fristelsen til litt shopping idag...
Det var en av de "gode ide'er til nytt og bedre liv... -som innimellom dukker opp...
Kanskje jeg skulle bli flinkere til å gå på tur...liksom... 
-ikke le ;) -jeg er fullt klar over at jeg har tenkt den tanken før...
-så blir det grusomt lite som realiseres i vikeligheten...
Jeg bare er sånn!!
Jeg har iallfall kjøpt meg nye "spring på tur" sko idag...
-de joggeskoene jeg har er faktisk hele 11 år gamle -og slett ikke utslitt...
Nå var det skikkelig dyre og bra sko til en pris av over 1300 skr i 2001...
-og de har faktisk vert brukt en del opp gjennom årene...
Men jeg får litt gnagsår hver gang de brukes (de er litt harde i kantene)... 
-og jeg er som sagt ikke istand til å slite dem ut...

Det igrunnen vert en "snill og grei" dag dette...-koselig...
-jeg var tidlig oppe og skulle egentlig passe Bumper en stund på formiddagen...
Da det ble avlyst.. -tok vi en tur til Bekkjarvik og så hjem til mamma'n min etterpå...
-Pappa Store Bump fikk låne bilen min for litt nødvendig skruing og fiks...
Så nå er den bortimot helt "på stell" igjen...(-altså bilen)


Det nærmer seg nå slutten av mine tre uker ferie også...
-jeg vet ikke helt om jeg kan skryte med så mye avslapp og innhenting... 
Ikke har jeg kommet meg til å gjøre noe av det jeg egentlig hadde tenkt heller...
-som opprydding og slikt kjedelig... -som igrunnen trengs etter hvert...


På en måte blir det godt å komme seg i vigør igjen...
-jeg blir i det minste tenke på andre ting de timene jeg jobber...

Jeg startet jo denne "bli husløs" prosessen den aller første feriedagen...
-siden har det gått slag i slag med MYE papirer, telefoner og magevont...
Og jeg kom liksom aldri av flekken...-lite nyttig ferie syssel egentlig :(
-ørene har drevet med ringing og piping verre en verst...

Men nå er det helg...(God Helg folkens)
-og langt på natt... (-sov godt)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...