onsdag 29. august 2012

Da har også...

-denne lille pusen flyttet til nytt hjem...
Den ble levert for litt siden... -og jeg er sikker på den kommer til å få det storveis...
To søte jenter var så lykkelige over å få sin nye pusekatt i hus...
-de hadde fikset og ordnet med rom og seng...-og alt ellers en liten pusekatt behøver :)

Og så hadde de kjøpt roser til meg som takk....
 -jeg som er så utrolig takknemlig for at jeg fikk gitt den bort...
At begge disse veldig uplanlagte kattungene...
-som jeg ikke orket...(-eller ville for den del) -avlive... 
-nå har blitt ønskede "familiemedlemmer" i sine nye hjem er jo bare fantastisk...

Så nå er det bare meg og "Lille Pus" her i heimen igjen...
Det tar nok på å være kattemamma... -hun har blitt ganske mager i det siste...
-så jeg tror det blir godt for henne også at ungene nå flyttet...
Lille Pus er jo også avslørt som "Hun" nå... 
-så da får jeg nok ordne tiltak så vi slipper flere "søte små" overraskelser... 

Det endte jo godt denne gangen...-det er jeg veldig glad for :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...