mandag 30. juli 2012

Siste...

-innspurt av juli...
-ferien nærmer seg slutten... -og høsten er nok like om hjørnet...
Helgen tok seg opp noe veldig værmessig...
-så lørdag ble det grill tur i Melkeviko med båt :)
Jeg badet ikke, bare litt vassing i stranden med Store Bumpen...
-og så soling med Frk. Bumpen... 
På kvelden kom denne lille karen på liggebesøk...
Min søteste "Lille Bump" :)
Vi to tok oss en rusletur opp til fam Store Bump på søndags formiddag...
-der skulle fam. reise på Badeland en tur...
Jeg foreslo at jeg kunne ha lille Frk Bumpen hjemme...

 Idag har jeg da sovet forskrekkelig lenge...
-så gått en (ordentlig) tur, laget mat, -og ellers gjort ingenting...
 Jeg fikk tilfeldigvis øye på denne lille regnbuen utenfor her idag...
-og da måtte jeg forsøke å fange den...
Siden ble himmelen nydelig rød... -når solen gikk ned...
Disse to bildene er tatt like utom husveggen her... 
På vei inn igjen foreviget jeg månen bak grå og rosa skyer...
Kanskje det blir en ny fin sommerdag imorgen...
Jeg har fått årets første kleggestikk... -det klør :/
-men jeg har denne iskalde bading'en i havet tilgode enda...

Så mer sommer er på ønskelisten min enda en stund...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...