lørdag 21. juli 2012

Kjedelig -eller??

-har en misstanke...
-eller følelse av at jeg er utrolig kjedelig...
Det endte slik da jeg passet Bumpene på tirsdag...
Nå ikveld,
Frøken Bumpen syns også jeg er kjedelig...
-sovnet fra grøt, melk og det hele...
-det tok nøyaktig 8 minutt fra mamma'n hadde levert henne... 
Jeg måtte jo vekke igjen da selvfølgelig...
(barnet måtte jo ha mat)
-men da trodde hun det var morning og syns soving var helt unødvendig...
 Store Bumpen ventet tålmodig på at lille frk. skulle sove igjen...
-vi skulle jo kose oss etterpå...
Det ble ikke så veldig med tid til det for han ble så trøtt og sliten...
 -godt igang med "lese bok" så sovnet Bumpen...
Siden har det vert stille i heimen...
-de sover på samme rom (mitt rom) inatt... 
-spørs om jeg klarer å snike meg til sengs uten å vekke dem...

Tilbake til "Kjedelig"... -jeg tenker...-jeg gjør liksom aldri noe... 
Ikveld var det Vinni konsert i Bekkjarvik...
-nå er jeg ikke spesiellt fan av han så den er det igrunnen greit å ikke få med seg... 
Men innimellom er det andre saker som foregår der, -eller andre steder...
-og noe av det hadde kanskje vert hyggelig å få med seg...
Men jeg er aldri med på noenting...
Ikke reiser jeg på ferie eller turer heller... 
JEG ER KJEDELIG FAKTISK
GØRR KJEDELIG!!
Kanskje jeg må slutte med det nå etterhvert...
-eller næææ, jeg vet ikke helt...
Jeg får muligens tenke litt på det først...-tror jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...