mandag 23. juli 2012

Idag kanskje...

Håper og håper at...idag kanskje... -er rette dagen....
At ting omsider løser seg og går iorden...
Det er mandag...-den jeg har ventet på en uke + litt...
Jeg har tatt de nødvendige telefonene... -og sendt noen mail...
-og er igjen på vent :/
Når sant skal sies så har jeg ladet opp og ventet på "kanskje" denne dagen i årevis...
-altså på... 
Den dagen da ting løser seg og går iorden...
(siden håpet er lysegrønt valgte jeg det)
Omsider ja... 
Jeg kjente meg skikkelig lettet for en halv time siden...
-jeg snakket på telefon med den som kanskje vil kjøpe huset....
(-om jeg får orden på "vente på sakene" og det blir "DEN DAGEN"...-altså..) 
 Nå venter jeg på mail, eller tilbakemelding på telefon...
-jeg opererer med korte frister, -som folk likevell ikke alltid holder(desverre)...
Jeg vil jo at det skal bli denne dagen :)

Nervøs som fy er jeg iallfall ...
(-klokest å ikke tenke på hvordan utfallet kan bli) 
Jeg får heller komme tilbake til det om dette skulle bli den rette dagen....

Ønsker alle en flott ny sommer uke... -her kan man ikke skryte av sommer vær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...