fredag 13. juli 2012

Håper på flaks...

-og bedre lykke denne gangen...
Er jo Fredag den 13 idag...
-og det er den dagen jeg...med min vanlige uflaks kanskje kan lykkes :)
Altså...-jeg har brukt hele JA,-faktisk HELE denne dagen på telefoner HIT og DIT...
-I enda ett forsøk på å få orden på (vanskelige) saker som slett ikke lar seg ordne...
Jeg har lagt ut denne annonsen idag...
-så er det bare å krysse fingrer og tær for at jeg snart kan bli husløs...
Det er jo nå 9 år siden jeg flyttet fra Sverige... -og 5 år siden jeg var der sist...
-det hadde vert greit om det kapitlet kunne avsluttes så historien kunne gå videre...
Dette er min lille sorg... 
-jeg skulle så gjerne hatt det her jeg bor nå...
-for jeg elsket faktisk dette huset... -livet var godt å leve der...
Men, -nå er sorgen større over at JEG faktisk EIER det...
-for det står der å forfaller, -blir ødelagt mens tiden bare går...
Et vakkert hus som dette fortjener folk som bor i det...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...