søndag 8. juli 2012

Det er helg...

-og ferien er nå like om hjørnet...
Jeg har litt planer for kommende uke (altså før ferien starter)
-tanken er å få gjort mest mulig av nødvendige (og utsatte) ting før start...
Slik at jeg har fri og kan bruke dagene som jeg vil senere...
Litt forsiktig opprensking i rotet er påbegynt...
-kanskje jeg får et sommer kikk av energi og bestemmer meg for stor opprydding :)

Men først og fremst skal batterier lades og livet nytes... -hadde jeg tenkt!!
Perlebeltet ligger fortsatt på vent... 
-jeg har vert flink (eller mindre flink) for jeg har ikke sett på det mer siden sist...
Igrunnen så vet jeg ikke helt hva jeg har brukt dagene til denne uken...
-jobbet bare to dager, var til lege en dag, hos frisøren en dag...
-har nok sovet bort mye tid...som vanlig :/
Og så har jeg "nesten shoppet" på nett en god del...
Nesten shopping er skikkelig sløsing med tid...
-jeg leter klær, -finner, -legger varer i handlekurv... -men bestiller IKKE...
 Totalt unyttig... -men jeg sparer jo pengene.. -og det er da noe :)
Hvorfor jeg gjør dette..???  -ja, -det lurer jeg også på...
-det er nok bare slik at jeg er inne i en "ubestemmelig" periode...
Jeg (som de fleste andre) ønsker meg saker...-fine klær, -fornying !
-det jeg egentlig ønsker meg er en forandring til det bedre...
(og det handler igrunnen ikke om klær eller saker) 
Kanskje det ville hjulpet bittelitt med noe nytt og fint... -en liten stund...
-men jeg er mer på vent på en forandring i opprinnelige følelsen...

Nå er det øyeblikk natten...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...