fredag 13. juli 2012

Bli med på bytur...

-har vert på programmet idag...
Hyggelig avveksling å tråkke litt i butikker man ikke er i så ofte...
Det var ikke ment som noe shoppingtur... -heller "fikse saker" tur...
-ble noen småkjøp av nødvendigheter :)

Jeg fortalte ikke hva jeg fikk i bursdags gave...
 -det var denne  :)
Jeg har ønsket meg den siden jeg kjøpte kameraet...
-dette gir nye spennende fotografring's muligheter...
Her er første bilde... -jeg står og tar bilde ned (altså ca på 2m avstand) 
-dette er testbilde nr 2
Og her noen bilder jeg tok ikveld...
-litt oppdatering av småpusene :)
De spiser selv og er stuerene begge to (tror jeg)
-de går i sandkassen sin og jeg har ikke lokalisert noen uhell...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...