søndag 24. juni 2012

Nedtelling....

-det er bare 4 dager igjen til min "lenge å vente på" legetime...
Innimellom har det følt's som evigheter denne ventingen...
-og for all del.. DET HAR VERT LENGE OGSÅ!!!
16 januar fikk jeg brevet om timen...
-henvisningen ble sendt i oktober/nov om jeg ikke husker feil... 
Men...-endelig og omsider nærmer det seg...
Jeg er GLAD for det :) 
-men også veldig spent... -og bittelitt redd for hvordan det går..
Jeg vil jo så gjerne at denne "doktor damen" skal finne ut hva som er galt med meg...
-og at jeg kan bli bra igjen...(medisiner eller noe sånt som kan hjelpe)
Men jeg tror vell ikke på det egentlig...
-ikke at ting fikses ved et trylleslag liksom...
Det er ofte en langvarig utredning som skal til for å eventuelt finne diagnose...
-og sånne (revmatiske) sykdommer er oftest slikt en må lære seg å leve med...

Nå er det jo slik at jeg slett ikke vet hva som feiler meg...
-jeg skal til Revmatolog for å finne ut om det muligens kan vere noe slikt...
Siden jeg har en Lupus diagnose fra før... DLE...
-og er litt redd for at den nå har blitt systemisk... SLE
Men... JEG VET INGENTING !!
TROR INGENTING !! -og HÅPER at det IKKE ER DET !!

Jeg håper på at jeg bare er utbrent...sliten og trøtt...
-og at jeg skal våkne en dag å vere tilbake i mitt gamle jeg igjen...
Samtidig så føles det ikke spesielt bra å vere som jeg er (og har vert det siste året)
-og så få vite at det slett ikke er noen fysisk årsak til det...
Så egentlig fins vel et lite håp om et vettig svar iallfall... 
  Altså : Jeg gruer meg litt til Torsdag...
-både til hva jeg eventuelt får vite... -og til det jeg eventuelt ikke får vite...
   Det er sant hva bildet over her sier... 
-så jeg skal prøve å huske det -og leve etter det litt bedre fremover :)

Jeg teller forresten ned til ferie også...
-jeg har ingen reise planer dette året heller... -men jeg burde kanskje hatt det..
Det er veldig mulig at jeg hadde hatt godt av et miljø bytte for noen dager...
-jeg har liksom grodd fast her jeg er i vante rutiner og ingenting...
   "sånn går no dagan"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...