søndag 3. juni 2012

Juni...

-og herved er sommeren åpnet... 
Iallfall veldig velkommet med litt sol og varme...
-fikk en uke med sommer temperaturer før blåsten og kalde vinder avløste igjen...
Men det er sommer iallfall :)

Status her hos meg :
Jeg var uten vann nesten en uke...-nå er det fikset og iorden igjen...
Så røk lyset på PC'n (til min store ergrelse) 
-jeg har forsøkt lokalisere problemet -og tror jeg har funnet feilen...
Det er nok dårlig kontakt i lyset til skjermen [-i en liten plutt her]
-ellers virker maskinen... -jeg ser bare ikke noe særlig...
(-går bra å skrive og lese på dagtid... -og når bakgrunnen er hvit)
Håper jeg får lånt meg en maskin så jeg kan prøve å levere denne inn til reparasjon..
-jeg har liksom ikke så lyst til å måtte kjøpe ny...
Alternativet er jo å koble til en annen skjerm.. -men jeg vil helst at denne kan fikses...
Det er bare styr med nye saker... -jeg er jo et "vanedyr" -og nå kan jeg denne PC'n...
-etter 5 år blir det mye nytt (-og frustrerende) å sette seg inn i igjen med ny...
[Tror jeg]

Jeg venter hver eneste dag på at Lille Pus skal bli tynnere igjen...
-jeg har hatt han inne for det meste... -laget føde kasse og greier...
Men igår ville han ut... -og jeg har ikke sett noe til han idag...
Jeg vil helst ikke at han skal føde ute i "veahuset" 
-der er så mye saker at jeg sikkert får problem med å finne ungene igjen...
Og siden jeg har tenkt å forsøke å få gitt vekk ungene... 
-er det greiest om de blir tamme innekatter... 
Så vil jeg jo se og bli kjent med de små også da :)
  
Nei, nå må jeg ut å lete etter Lille Pus...
-ønsker alle en flott søndag -og en super ny uke..
HUSK:
-det er Sommer :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...