lørdag 16. juni 2012

Den store...

"Bumpe" helgen...
 Igår (fredag) var Lille Bumpen 1 år :)
Jeg var der på overnatting (+ kakebaking) fra torsdag til fredag... 
-så hadde han bursdag selskap etter jeg var ferdig på jobb...
Idag lånte jeg Store Bumpen og Frk Bumpen mens foreldrene var på bytur...
-etterpå var det avgårde for å hente Lille Bumpen som skal sove her hos meg inatt...
Tja...-soving er vist oppskrytt...
-det var ikke med på planen hans ikveld iallfall...
"Phuuuh" -sier jeg... -for det var faktisk på min plan...
Men stakkars liten, han har feiret sin første bursdag idag også...
(bildet her er fra igår)
Med kaker, pakker, styr og stas.. 
-blir lett små bumper litt ute av rutiner og rytme...
Nå sover han iallfall ["endelig"] -to/tre timer etter han egentlig ble trett...

 Nå skal jeg slappe av litt... -og så ta kveld litt tidligere en vanlig...
-siden barn oftest våkner tidlig... -uansett hvor sent de legger seg... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...