lørdag 5. mai 2012

Tidlig en lørdag morgen....


Igår kveld lesete jeg bloggen til Lena Beatrice og der fant jeg dette...
 -altså noen lånte spørsmål som jeg også kopierte og  svarte på...
Jeg har jo ikke skrevet på bloggen på dagesvis...
-nesten en uke... :/
Altså her er 60 ting om meg...
-på fredag kveld...
 
1. Hvor gammel er du om fem år?
51 -snart 52 på denne tiden av året...
2. Hvem var du sammen med minst 2 timer i dag?
Jobbebilen... -ellers ingen...
3. Hvor høy er du?
160 cm
4. Hva var den siste filmen du så?
Biler...
5. Hvem ringte du sist?
Min datter...
6. Hvem ringte deg sist?
Min datter....
7. Hva sto i den siste sms’en du fikk?
Ok,good... (jeg hadde fikset med en feilsendt pakke)
8. Foretrekker du å ringe eller sende sms? 
Begge deler, -det kommer an på situasjonen...
9. Er dine foreldre gifte eller skilte?
De var gift, nå er mamma enke..
10. Når så du mammaen din sist?
I går (torsdag)
11. Hvilken øyenfarge har du?
Blå (grå)
12. Når våknet du i dag?
05:45
13. Hva er din favorittjulesang?
Carola's Himlen I Min Favn....
14. Hva er ditt favorittsted?
Har ingen, -eller heller mange... 
15. Hvilket sted liker du minst? 
Må vere i stolen hos tannlegen..
16. Hvor tror du at du er om ti år? 
DET tror jeg ingenting om...aner virkelig ikke....
17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Torden, -og jeg drømte ofte om brann (var redd huset skulle brenne ned)
18. Hva lo du hardt av sist?
Det sist lørdag, men jeg husker ikke hva jeg lo av...bare overtrøtt sikkert :)
19. Hvor stor er sengen din?
90 cm, -jeg sover i lånt seng...
20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Bærbar....
21. Sover du med eller uten klær?
Med, det er iskaldt her jeg bor...
22. Hvor mange puter sover du med i senga?
En + en som ligger ved siden av for å fylle opp plass..

-for det ser så teit ut med en pute helt alene på 90 bredde... 
23. Hvor mange land har du bodd i?
Bare to, Norge og Sverige.
24. Hvor har du bodd?
Austevoll, Rydaholm, Olofström, Austevoll. Moss, Hatlestad, Fana, -og Austevoll igjen...
25. Liker du sko, sokker eller barbent?
Barbent egentlig, men bruker sokker og sko daglig :)
26. Er du sosial?
Både Ja og Nei..
27. Hva er din favoritt is?
Krokanis...
28. Hva er din favorittdessert? 
Nesten sånn at dessert er favoritt, -er ikke så glad i sjokoladepudding, 
-og mandelkjerne pudding med rød saus liker jeg ikke...
29. Liker du kinamat?
Ja.
30. Liker du kaffe?
Kaffe er et must
:)  -er nok ganske sær med mine kaffevaner....
-jeg har for det meste kaffe på vent.. -den kan ikke vere glovarm...
31. Hva drikker du til frokost?
Kaffe, appelsin juice eller vann....
32. Sover du på noen spesiell måte?
Sover på magen...
33. Kan du spille poker?
-har kunnet, men husker ikke helt reglene lenger...
34. Liker du å kose?
Det har jeg iallfall glemt :)
35. Er du et avhengighets menneske?
Joda, jeg har mine "hang up's" -så tror jeg kanskje jeg er...
36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Jeg mener jeg gjør det...-men er litt usikker...
37. Vil du ha barn?
Obs...spørsmål nr 1 :) -jeg har voksne barn, -vil gjerne ha flere barnebarn :)
38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Forstår svensk,-og kan skrive det brukbart, kan engelsk så jeg klarer meg... 
39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja, to ganger som fødende på vei til sykehus... 
-jeg var ganske lommekjent i ambulansen de årene den bodde hjemme hos oss :)
40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Havet...
41. Hva bruker du helst penger på?
Nødvendige saker må jeg vel si her... -det er iallfall det jeg prøver på ;)
42. Eier du dyre smykker?
Nope...
43. Hva er ditt favorittprogram på tv?
Har ingen favoritt program...
44. Kan du rulle med tunga?
Jepp...
45. Hvem er den morsomste personen du kjenner?
Vet faktisk ikke...(-det er sent på kveld her nå)
46. Sover du med kosedyr?
Nei...
47. Hva har du som ringelyd?
Aner ikke navnet på den...
48. Har du klesplagg fra du var liten?
Nei....
49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
En blanko penn ligger her ved siden av meg...
50. Flørter du mye?
Eh...nei...
51. Kan du bytte olje på bilen?
Nei...
52. Har du fått en fartsbot noen gang?
Nei...
53. Hva var den forrige boken du leste?
Bok nr 26 i Isfolket serien...
54. Leser du avisen?
Nei...
55. Abonnerer du på noen blader?
 Ja, Vakre Hjem og Interiør.. -for jeg glemte å si det opp dette året også...
56. Danser du i bilen?
Eh..nei, ikke når jeg kjører selv...-synger høyt (sikkert falskt) gjør jeg derimot ofte...
57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
Radio Norge..
58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
Et saksnr. jeg fikk opplest på tlf...(den feilsendte pakken)
59. Når var du i kirken sist?
I oktober tror jeg....
60. Er du lykkelig?
Det er et "må tenke på" spørsmål, og det er enda senere på kvelden så jeg svarer heller:

 -jeg er ikke ulykkelig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...