mandag 7. mai 2012

Dzzzummmmm :)

-nå begynner det faktisk å ligne på noe her...
Jeg har sydd og sydd, klippet, nålet og ordnet...
-og det er blitt et skjørt og en skjorte av det...
Slett ikke slik flott serk og sele forkle saker som de nymotens vikingene bruker...
-ja, for det finnes faktisk folk som går i hjemmelagede vikingeklær i våre dager også...
Folk som lever sitt vikingeliv etter alle kunstens regler...
-her er en ganske kul blogg jeg fant i min søken etter inspirasjon....


Jeg har ingen bilder av "munduren" min enda...
-jeg tror det hele er litt hemmeligstemplet inntil videre....
Iallfall til det er helt ferdig, -eller til jeg er fornøyd...

Jeg har forresten rotet til hele kjøkkenet også....
-det ligger strødd med "greier" over alt....
*sukk*
Det er det verste med alle prosjekter...
-alt dette rotet som må ryddes opp etter prosessen vel er ferdig....
Det er da det hadde vert genialt med et sy rom...
-jeg skulle sikkert et prosjekt rom....
 Forresten så har jeg igrunnen plass nok til det her...
-men jeg har jo bare rot på det rommet...
Og skikkelig opprydding der er et slik "på vent" helt nederst på listen....
-det er faktisk der jeg legger alt rotet i en haug...
-når jeg må rydde opp etter andre stue/kjøkken prosjekter...

Men nå må jeg sove...-det er jo jobbedag imorgen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...