mandag 28. mai 2012

Dagens tema...

-eller besvær er enda en gang...
*Vann*
-både for lite og for mye...
Altså, brønnen er helt tom... 
-og dette "fylle brønnen systemet" virker ikke... -av en eller annen grunn...
Så min vanlige uflaks og -skikkelige ergrelse... -må igjen andre fikse mye for meg...
Både i tid og arbeid... -en stor jobb...ser det ut til...
 Det er ikke spesielt morsomt å ikke kunne fikse ting selv...-når det behøves...
 Nå er ikke dette vannfylling systemet mitt... -det er en bygde greie (tror jeg)
-og resten av folket (det som ikke har borret etter vann) må nok også fylle brønnene..
-etter hvert kanskje...
Men siden jeg nå var førstemann til å få tom brønn ble feilen oppdaget nå...
-og ting satt i sving for å fikse (for meg)

Trøbbel med for mye vann har jeg også...
Jeg har verket en god del i kroppen siste uken..svulmer opp noe skrekkelig i beina... Igår oppdaget jeg at jeg ikke hadde ankler mer...
-så nå har jeg lånt meg fly-strøper for å se om det kan hjelpe...
Planen er å gjennomføre kveldsvakten ikveld...
-det er jo greit å kunne gå noenlunde normalt og helst uten å ha vondt hele tiden...
 
Nå står først et "låne dusj" besøk på programmet...

Ønsker alle en fin dag, solen skinner fra skyfri himmel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...