mandag 14. mai 2012

Ble da ferdig...

-med Viking kostymet mitt til slutt...
Slik ble "munduren" seende ut med meg inni....
 Litt stolt av ferdige resultatet er jeg da...
Jeg koste meg ordentlig på viking festen...
-selv om kroppen ikke var helt med på laget denne kvelden heller...
Hyggelig å treffe slekt og gamle kjente... -og noen ukjente (ekte vikinger) også...


Nå er den nye uken så vidt startet...
-og idag står en liten by-tur på programmet...
Jeg har vert opp i tre og 1/2 time allerede...
-så nå er det nok på tide med litt fiksing og ordning før avgang...
 
Ønsker meg selv og alle andre en flott ny uke...
-og sol på 17 mai :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...