mandag 23. april 2012

Kverke udyr...

 Testing på gang...
Jeg så denne link'en på facebook...
Og tenkte at dette er genialt for meg om det virker...
-jeg er litt redd for disse små krypene...
 Lille Pus har vert ute pus siden han tok to sånne små med seg inn her en dag...
-de krabbet så flott rundt på et hvitt teppe i sofaen...."grøss"
 Det er ikke lett å se småkrypene i denne spraglete pelsen hans....

Jeg handlet derfor inn og kokte stoffet...
-og nå er Lille Pus ny sprayet... 
Han protesterte faktisk ikke, -merkelig nok...-enda jeg sprayet grundig :)
-nå er det bare å krysse fingre og tær for at det virker...
Kanskje jeg da kan våge å gå litt oftere i skog og mark også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...