mandag 2. april 2012

I form...

-dager er viktige... 
Jeg er kanskje ikke så flink til å blogge bilder av meg selv...
-er forskrekkelig "genert" nemlig...

Men så fikk jeg en "fungerende nett" stund igjen...
-og da forsatte jeg min søken etter Store Bump bilder her i alle mapper....
Og der fant jeg bildebevis på en slik "I form dag" 
-dette var søndag for 14 dager siden..


 Jeg og Store Bumpen begynte en liten lek...
-vi tar bilder av oss (selv portrett) og så får han se på resultatet etterpå....
   Dette syns han er skikkelig gøy...
-og det syns jeg også da selvfølgelig, det handler jo om å kose seg sammen :)

Altså, formen var veldig fin den helgen...
-jeg husker at jeg følte meg "ganske normal" igjen etter gammelt...
Siden ble det nedadgående :/
-men nå idag, føler jeg litt stigende "gnist" på nytt.... 
Håper det skal fortsette med oppadgående kurve nå fremover...
-lenge lenge...

Vi er i innkjøringen på årets Påske...
-og her utenfor er det i skrivende stund en skikkelig snøbyge...
Jeg har jobbekveld på programmet for dagen...
-så det kan bare snø...
(hadde jo ikke vert noe kos å gå ut for å fotografere i snø uvær)

Ønsker alle en fin ny uke...-og God Påske :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...