mandag 16. april 2012

Her ville jeg bo....

-om jeg var Italiener....
Tror helt sikkert jeg hadde "kledt" disse omgivelsene...
Jeg ville jobbet som barberer :) 
Åpen sjappe en dag i uken og drukket vin og tatt livet med ro de andre 6 dagene...

Denne lille landsbyen er en av fem i området som kalles
Cinque Terre et område i Italia som består av fem små fiskelandsbyer...
-ikke langt fra Toscana.  
Hele Cinque Terre-området har status som nasjonalpark og står på UNESCO's verdensarvliste.
Min lille landsby helt øverst her heter Manarola...
 Riomaggiore 
Vernazza
 Corniglia

Siden jeg nå ikke er Italiener...
-kunne jeg i det minste tenkt å reise dit og sett stedet med egne øyne...
Jeg "drømme" reiste dit i går kveld....
-og måtte jo dele dette fantastiske stedet med alle...

Ha en fantastisk flott uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...