lørdag 14. april 2012

Frisk lørdag...

Idag fikk jeg for meg å bestige en topp...
Altså... -jeg er slett ikke kjent for "ut å gå/klatre til topper"... 
-heller litt skeptisk til dette "Dytt" og skritt-teller styret som de spreke holder på med...
Eller de fleste er vel "Dyttet" ferdig nå... 
-og ankommet Nordkapp i strekning... 
[de er flinke alle sammen...-og jeg er sikkert bare litt misunnelig på all denne sprekheten]
Men jeg våknet idag til sol og fint vær...
-og denne underlige lysten til å se verden fra en topp...
Jeg valgte denne fine toppen... -ikke den høyeste eller tyngste å gå...
Blå pil på toppen, rød pil på startpunktet (min mammas hus)
 Bildet over er tatt herfra...
Og her er Storhaug :)
  til denne lille toppen har jeg gått veldig mange ganger før...
 Mamma'n min ble med på turen... 


Det blåste noe fryktelig der oppe på toppen...
-vanskelig å holde kameraet stille nok til å ta bilder i vindkastene...

Det er fint å se verden fra en topp selv om vinden og "sol i auga" gjorde besøket kort...
-men det fristet til gjentakelse dette, ganske godt med en tur :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...