mandag 19. mars 2012

Ukeslutt...

-og min jobbehelg avviklet enda en gang (bare delvis jobbing fremdeles) 
-altså dagvakt fredag og kveldsjobbing lørdag... 
Fredag kvelden satt jeg hos Store Bumpen (mens han sov) og leste...
Lørdag var jeg bittelitt sosial før jobb,
-da min bror,hans datter og barnebarn var på besøk hos lille Frøken Bump :)
Og etter jobb (rundt midnatt mer) ble det "liggebesøk" siden Lille Bumpen ble syk...
-han hadde litt "Krupp" lyder og var ikke på noe videre hummør stakkars liten...
Han lignet litt på Julenissens "Rudolf" da jeg kom...
-lille nesen hans var skikkelig rød og blank :)
Etter litt ut i natten i frisk luft kom han seg veldig og alle krupp u-lydene ble borte...
-mamma'n synes det var greitest om jeg ble værende på liggebesøk likevell...
Og her er jeg enda... -med PC'n med meg denne gangen :)

Lille Bumpen har heldigvis vert ganske OK i formen igjen idag...
-men, han ble ikke med på besøk hjem til mamma'n min...

En nydelig dag vårdag har vi hatt idag...
-med besøk hos min mamma og samt vert littegrann mer sosial...
Min niese var på besøk helt fra Ålesund så det var veldig koselig å få litt tid sammen..
-mine brødre var også på besøk der så det ble mange fluer i ett smekk :))
Egentlig så treffes vi ikke så ofte.... (synes jeg) 
-da er det er veldig hyggelig når det en gang imellom klaffer så alle er samlet samtidig... -litt sånn tilfeldigvis... [utenom store feiringer liksom]

Nå er nye uken begynt så vidt det er...
-en del saker er på planen denne uken så jeg kjenner meg bittelitt stresset allerede...
Bare å vite at jeg skal noe nesten hver eneste dag de neste 14 dagene...
-gir meg en litt uggen følelse...-men morgendagen er enda helt uten program...
 -og hva jeg vet i skrivende stund er helgen også velsignet fri for planer...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...