tirsdag 27. mars 2012

Ny dag...

-våknet ti minutt før vekkerklokken ringte dag :)
Eller... våken er jeg nok ikke helt enda, men den ny dagen begynte så smått...
-det er jobbedag...
Jeg forventet meg igrunnen en tung og treg morgen...
-siden jeg var bortimot bevisstløs av "utslitt" etter byturen igår...
He he...-altså, jeg var bare til by'n for å skjekke ørne mine (ørepipingen)
Reiste enkelt og greit med Westamaranen begge veier...
-og jeg var bare innom i noen få butikker (altså ingen stor shopping)
 Ørene ble konstatert helt iorden, hørselen litt bedre en forventet for min alder...
-og faktisk best på "pipeøret"...
Legen sa... -det kan eller kan ikke forsvinne av seg selv...
-hjernen fortrenger lyden bort hos noen, ignorerer den bare så den ikke høres...
Eller det muligens bare går over av seg selv...
 [det som er ingenting... -som jeg likevell hører så tydelig]

Men nå er det snart klar for jobbings...
Ønsker alle en fin dag idag også :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...