fredag 23. mars 2012

Da er jeg...

-igang med "finne ut" saker med mitt nye kamera...
Jeg tror det sikkert vil ta litt tid...
-men jeg fikk da testet litt (og ble fornøyd) før det ble mørkt ute...
Jeg får bare prøve meg frem så blir det sikkert veldig bra til slutt...
Det er forskrekkelig mange knapper og saker, så valgmulighetene er store...
 -når det gjelder innstillinger osv... må liksom bare forstå når jeg bør stille inn hva....
Lese bruksanvisning er nok best...
-men her er iallfall resultatet av dagens lille testing...
Solnedgangen her bare...  

 Og så ble det en del test bilder av Lille Bumpen...(-som er syk igjen)
Det som virkelig imponerte meg er...
-kameraet var lynraskt da jeg tok serie bilder....
Og...-da jeg hadde lagt inn bildene på PC'n for å se nærmere på dem...
-viste det seg at jeg kunne zoome inn og klippe utrolig nært uten å ødelegge bildet...
Altså...-disse to bildene er tatt med samme avstand...
-jeg valgte bare ut denne lille ruten og klippet bildet for å vise....

Ja-ha :) -så langt er jeg skikkelig imponert over bildekvaliteten...
-og jeg har så smått begynt å tenke ønskeliste over ekstra utstyr til kameraet ...
Jeg skulle gjerne hatt både zoom og makroobjektiv etter hvert...-sikkert...
-men, det er enda en stund til "etterhvert"...
For først nå må jeg glede meg over (og finne ut av) alle de nye mulighetene jeg nå har..
-jeg tror jeg kommer til å få MYE glede av mitt nye kamera :))   

Ønsker alle rundt omkring en fin helg :)
-jeg skal fotografere mer imorgen...-det er helt sikkert....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...