tirsdag 7. februar 2012

Tror på våren...

-en fugl kvitret nemlig så vårligt og flott på morningen idag...
Det gir et lite håp om at vinteren snart slipper taket...
-og jeg bare gleder meg til det...
Har vert ute å gått en ganske frisk og kald tur med Lille Bumpen idag...
-han var våken og tittet på forundret på verden utenfor...

Det ble bestemt igår (jeg bestemte)
-at jeg skulle forsøke å skrive tre hyggelige saker hver gang jeg blogger...
For faktisk så finnes det noe hyggelig og "bli glad for" ting hver eneste dag...
-det gjelder bare å fokusere litt på dem innimellom :)
Siste koselige sak for dagen var handleturen med mamma Store Bump...
-og veldig snart nå kommer enda et tilskudd til min barnebarn samling...
En frøken Bump :))

Nå skal jeg "hjemover" igjen..
-og ha en koselig kveld sammen med mamma Lille Bump...
Ha det bra rundt omkring :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...