torsdag 9. februar 2012

Samle...

-livets små gullkorn, jeg skulle jo ha tre hver dag...
Her Diamanter i en kopp...
Jeg tester ut kameraets ulike funksjoner...
-altså mitt vanlige kamera 
(-som faktisk har noen innstillinger og knapper jeg aldri har brukt før) 

Tro nå for all del ikke at jeg har lagt tilside ønsket om speilrefleks...
-det skal jeg kjøpe [når tiden er moden]
-det er bare ikke helt enda...

Dagen idag har vert fredelig og grei...
-en liten handletur med mamma Lille Bump...
Litt hjemme hos meg selv (og lille pus) tid...
-og snart (i kveld) skal jeg på Klubb....-det er jo alltid koselig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...