mandag 6. februar 2012

Mandag igjen...

Etter en kald helg med Mye vær, glatte veier og snøføyke...
-var det litt godt å våkne opp til en stillere dag og plussgrader...
Nå kan godt våren komme...
-verken jeg eller bilen min liker vinter og snøføre...
Jeg hadde litt for nær kontakt med en annen bil igår på vei hjem fra jobb..
-så nå er stakkars bilen min uten speil på ene siden...

Utrolig kjedelig når sånt skjer...
-hvem sin feil det var er jeg ikke sikker på...
Jeg hadde liksom ikke mer å gå på på utsiden av veien...(tror jeg)
-og han ville vel ikke stoppe midt i den oppover bakken...
Så da gikk det desverre slik :/

Idag er en helt kjørefri dag...
-vel skulle jeg vert en tur på butikken, men det får heller vente...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...