torsdag 16. februar 2012

Halve....

-februar er allerede avviklet...
Siden sist innlegg er både morsdag og Valentines dagen forbi...
Morsdagen ble feirer med middag og kake og is...
-jeg fikk Husfred og blomster bukett :)
Valentines dagen er ingen "glad dag" for meg...
-hvert år blir jeg påminnet om den dagen jeg ble uten pappa...
Det er lenge siden nå...
-men når triste ting hender på slike merkedager blir man ekstra påminnet liksom...

Av positive ting denne uken... 
-hadde jeg en veldig hyggelig jobbedag igår...
-jeg har ikke måtte ta så mye smertestillende som ellers...
Det har vert noen helt herlige hjertevarmende og glade stunder med Bumpene...
(faktisk noen små stunder hver eneste dag, med enten den ene eller den andre)
 -og jeg har lest et par bøker (koselig å lese)

Nå er det bare en natt igjen av "liggebesøket" 
-det blir nok godt å komme tilbake til normalen igjen...
Jeg venter nå i spenning på at Frøken Bump snart melder sin annkomst...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...