søndag 26. februar 2012

En uke har gått...

-siden søte lille Frøken Bump ble født :)
Enda et nydelig tilskudd til min Bumpesamling...
-og jeg er så stolt, så stolt av alle tre avleggerene mine her i verden...
Det er igrunnen ganske så utrolig...
-de er alle tre så nydelige 
(Ja, jeg vet jeg er innhabil...-men likevell :)

Litt før hun ble født laget jeg denne madrassen til lekegrinden hennes...
 Sydd av mamma'n sitt favoritt dynetrekk da hun var en liten frøken...
Store Bumpen fikk også en liten "ligge pute" med samme trekket...
  
 Nå er det snart jobbekveld...
-så det blir ingen tid til å hilse på "nye frøet" eller Bumpene idag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...