fredag 20. januar 2012

Helg og noen bilder...

Jeg er fremdeles på "liggebesøk" hos Lille Bumpen...
-men må innom her hjemme en liten tur innimellom (les: hver dag)
Skjekke Internett, mate Lille Pus og litt annet "Må Bare" :)

Jeg prøver å få til en liten tur opp til Store Bumpen så ofte som mulig...
-kameraet var også med meg her en dag...
 *Forkjølelse*
-litt "Besto" kos og digitalkamera undervisning prøves ut her...
Det er ikke så enkelt å få til gode bilder med mitt kamera 
(er ikke like raskt som Bumpen liksom) 
-så derfor viste jeg han at han faktisk ble bilde av inni der når jeg trykket på knappen...
Det var litt stas :) 
-og han ble ekstra glad når Mikke Mus også kom på bilde...
Da måtte jo selvsagt "Rulle" (kosen hans) få vere med på...
-og han poserte villig de neste ca 4-5 minuttene...

Ønsker alle en flott helg :)
-her er det stiv frossent ute, snøen har både kommet og forsvunnet igjen idag...
Veldig så blandings vær for tiden...
-men det går mot lysere tider og det er jeg veldig glad for...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...