lørdag 7. januar 2012

Et lite hallo...

-når jeg er innom her hjemme...
Det er ingen internett hos fam. Lille Bump...
-og jeg føler meg litt "Lost" uten..
Jeg er hjemme for å rydde bort alle spor av Julen 2011...
-og nå er det på plass i esker og kasser igjen...
 Og normalen er gjenopprettet i heimen :)
Jeg er innom her en liten tur hver dag siden jeg har Lille Pus..
-da blir det vanligvis en snartur innom internett og facebook også...
Pus skal jo ikke bare ha mat...-må jo få litt tid og kos også :)

Ønsker alle en fortreffelig helg :)
-jeg har forresten ikke spart mer en 255kr så langt...
Med denne farten blir det neppe nytt kamera før sommeren...
-Usj, for svakt menneske :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...