lørdag 21. januar 2012

-er hos meg dag...

-varmer opp heimen og rydder litt...
Det er merkelig at det blir så uryddig og rotete når jeg ikke bor her...
-jeg er jo liksom bare innom som snarest hele tiden...
Men på hver sånn "snarest" tur henter jeg inn post eller henter noe jeg behøver...
-og er innom på PC'n litt...
Jeg legge da posten (reklamen) litt rundt om kring der jeg er i full fart...
-på badet, litt spredt rundt i kjøkkenet og stuen...
Tenker "må se på det senere" liksom...
-men sånne senere blir det sjelden noe av...

Lille Bumpen har nå fått to tenner...
Dette flotte bildet har mamma Store Bump tatt...

På bildene mine fant jeg noen flere bilder jeg hadde tenkt å dele på bloggen...
Dette var eneste "home made" julegaven jeg gav bort i 2011...
    Et gjenbruk prosjekt jeg ble ganske fornøyd med...

Det er speil i tre av rutene, de andre tre hadde gamle glass fremdeles...
-skikkelig gamle grønnaktige ujevne glass (nydelig) 
Det gir litt ekstra sjarm at glassene ikke er hele og perfekte...
Der laget jeg bilder av gamle leker og veggord sitater...
Den nye eieren ble glad for gaven...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...